Min födelsedag!

Nä nu jäklar ska jag minsann ta och plita ner några rader.
Idag är det min födelsedag och den har firats med att absolut inte göra någonting. Eller jo jag har röjt i klädkammaren. Tänkte att lillskiten ska få ha sina leksaker där inne.
Men i morse firades jag av nästan hela skaran, (tyvärr hade Emelie åkt hem till sin mamma.) Dom kom in med skönsång och en massa fina presenter. Bla en liten berlock i formen av en ängel och presentkort på ett par skor som jag är så desperat behov av.

Walter har en kompis hemma så dom gick ut och körde lite bus eller godis, fick hem ganska mycket godis faktiskt. Tror att dom hade roligt. :)

Nej jag orkar inte skriva så jag lägger upp lite bilder.


   


Kram på er!

Kommentarer
Postat av: malinlima

grattis :D ha en underbar dag

Postat av: frida sjöholm

Har lagt upp 2 nya teckningar på min blogg. Skulle gärna höra lite åsikter. Vad tycker du ? / Frida

2010-11-05 @ 18:46:38
URL: http://sjoholms.blogg.se/
Postat av: E M I R A

TJENA HALLÅ, du missar väl inte idol 20:00? :)

2010-11-05 @ 19:41:42
URL: http://eemiraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback