Nu blev det makens tur...

Suck för min familj, är det inte förkylningar så är det invalidos. Idag så operade hjärtat sitt knä så han hoppar omkring på kryckor här hemma. Får se om det räcker med den här OP eller om dom måste göra en till. Hoppas inte det just för älsklingens skull..

Annars är det ganska lugnt här hemma. Katterna röjer som satan titt som tätt, kul att se på men ibland så blir dom lite dryga. Har även märkt att jag ska nog inte gosa för mycket med dom nu under pollensäsongen. Det kliar så konstigt min näsa då...

Det har gått lite mer än en vecka sen Danzade flyttade, det har gått förhållandevis ganska bra men ibland kan jag få en sådan otrolig saknad efter henne att det gör ont i mig. Men sen så vet jag att hon har det så bra där hon att jag inte skulle vilja ändra på det för alla pengar i världen. Får helt  enkelt komma och hälsa på istället..

Var på BVC idag med Lionel för att kolla vikten, ev blir det ett till läkarbesök iom att han inte går upp så bra i vikt igen. Han har stått ganska stilla en längre tid och bvcsköterskan skulle rådfråga med läkaren om det skulle göras något. Är egentligen inte så orolig för jag tycker att han är nöjd av sig. Mycket mera än vad han har varit förut.
 
Just det, firar ju ett år som Västeråsare idag. Tänk vad mycket som jag och älsklingen har hittat på, förlovning, äktenskap och en liten Lionel. <3
Kunde inte hitta en bättre äkta häft, partner och vän..

Nej nu ska jag ta någonting att äta och sen duscha..

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback