Kristaller

Dags för lite uppdatering nu :) Dagarna går så fort att man tycker att veckan precis har börjat men det är ju redan mitten av den..
Satt igår på barnakuten med Lionel, trodde att han hade blod i urinen men det visade sig bara vara lite kristaller som gör att det kan färga urinen lite rött. Ingen större fara med andra ord. Men drygt att behöva sitta där i över 4 timmar. Dessutom så ska jag börja med en strikt mjölkfri diet i en vecka. Vi ska kolla om han har mjölkproteinallergi. Kommer att bli tufft då allting innehåller mjölkprodukter av något slag.

Annars är det fint med alla, var ju hos min kära syster och firade hennes födelsedag i lördags. Det var mycket trevligt på alla sätt. Ska bli så skönt i sommar sen när man kan åka dit och grilla lite och bada i poolen :)
Walter blev dock sjuk sen på söndagen. Han fick ont i halsen och lite feber men det gick över sen på tisdagen så att han kunde åka till skolan igen..

Nä det här blev ett totalt meningslöst inlägg känner jag så nu orkar jag inte skriva mer. Lägger upp lite bilder i stället..
Kram på er!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback