Hej

Hej hej.
Ja nu börjar det att närma sig. Bara 4 dagar kvar tills jag står som fru Månsson. Har bara ett problem, klänningen som jag tänkte ha på mig har krympt. Dels i tvätten och dels för att jag har blivit lite större. Så i morgon ska jag åka ner och titta på lite kläder. Det måste dock vara i lila eller cerisé för buketten kommer tydligen att vara i dom färgerna. Känns lite yrk att köpa nåt nytt när det bara är 4-6 veckor kvar till DUE day men det får bli så helt enkelt. Kan kanske sälja det på tradera eller blocket sen.

Annars så rullar det på. Spenderar dagarna med att inte göra mycket alls, fikar med vänner och sitter vid datorn. Börjar bli lite långrandigt att vara hemma men snart har man något att göra.
Walter fick en lillasyster förra veckan Matilda Ester Sofia ska hon heta. Tre mycket fina namn.


Nej nu är det dags att gå ut med muppen.

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Madness

Det behöööööver inte just vara dom färgerna, men så att det du ordnar iaf matchar dom färgerna ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback