Dag 10 mina syskon

Jag har två "halv"syskon. En syster på mammas sida och en bror på pappas sida. Men nu är det så att för mig är det ingen skillnad på halv eller helsyskon. Eller jo det är det faktiskt, min syster som jag har växt upp med är min syster kort och gott, inget halv eller hel här inte. Det är hennes pappa som jag har sett som min pappa sen jag var runt 3 år gammal.
Men för att berätta om min lilla syster så heter hon i alla fall Johanna och är 28 år. Hon har inga barn och kommer aldrig att skaffa. Hon har vigt sitt liv åt sina hundar i stället. Visst är det tråkigt att jag inte kommer att bli moster men jag får vara det åt hundarna i stället. Hon är i alla fall den bästa systern man kan ha.

Skrev ju med att jag hade en bror på min biologiske pappas sida, han heter Timmy och vi har träffats 1 gång i vårat liv. Jag har försökt att hålla igång kontakten men det finns bara intresse från min sida så jag håller det sporadiskt, det kanske blir bättre med tiden då han bara är runt 23 år. Men han ser jag däremot som en halvbror eftersom jag inte känner honom för 5 öre.

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Madness

skulle väl inte kalla det för att jag vigt mitt liv åt hundarna, låter ju som en sån där vovve.net mupp =P Du är oxå den bästa systern man kan ha, ever..!! <3

2010-12-14 @ 23:58:59
URL: http://madnessismygift.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback