Pissmyror och fika

Ja nu är det snart helg igen. Inte för att jag får njuta så väldans mycket för jag ska arbeta under hela. Men men det ska ändå inte vara så fint väder.

Idag var jag och Hjärtat i Kumla Kyrkby och tittade på söta ungar som hade avslutning. Nej vi kraschade inte en avslutning utan Emelies storasyster Kim hade sin första. Hon ville så gärna att vi skulle komma o så då gjorde vi det.
Efteråt så fikade vi allihopa men det förstördes mycket av alla pissmyror som ville äta upp oss.

Var ju på Walters avslutning i tisdags med. Lika rart varje gång. Man blir lite rörd när man vet att hur glada alla blir över att det är äntligen är sommarlov.
Får se vad vi hittar på under semestern. Men det blir lite smått o gott.

Walter spelade i en fotbollsturnering idag. När jag pratade med Susanne hade det väl inte gått så jättebra. Han stod i mål och hade väl släppt in ganska många mål vad jag förstod. Men gjort några fina räddningar med. Kul att han ville vara med. Han har ju aldrig spelat i någon klubb eller så.

Ja men annars är det fint. Håller på att fundera ut hur jag ska ordna min överraskning till hjärtat. Har i stort sett bestämt mig vad jag ska göra men som sagt det hänger mycket på pengar. Men det filas på..

Ska till läkaren på tisdag med. Misstänker att jag fått en cysta som inte vill försvinna. Så det är bäst att kolla upp den med. Men det ska nog gå bra,

Nej nu ska jag få bort smärtan i min vad..

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Mannen

Gumman! Du vet hur nyfiken jag blir ju! Blir galen av det här.. Haha!

Men det blir nog bra vad du än gör. Puss

Postat av: Anonym

Du är det va? Ja jag hoppas att du blir glad.. ;)



Puss

2009-06-11 @ 22:30:03
Postat av: Mannen

Ja det blir jag garanterat.. puss

2009-06-11 @ 23:48:08
URL: http://pulvermannen.blogg.se/
Postat av: Madness

Cysta..? vart..? Låter inge vidare.. Jag hade en 5 cm stor i livmodern eller vafan gynfittan sa, men den gick bort av sig själv, tror jag iaf, har inte vart på efterkoll, haha..



Puss

2009-06-14 @ 21:53:36
URL: http://madnessismygift.blogg.se/
Postat av: Jelena

Förmodligen på äggstocken. Vet att jag hade en när jag kollade spiralen men jag har ont rätt ofta så jag tänkte att det är bäst att kolla upp.



Puss

2009-06-15 @ 11:14:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback