Fågelskräck..

Jag har tänkt nu i flera timmar att jag ska gå ut och sätta mig. Men det tar lite tid för att jag orkar inte. Är helt slut och jag vet hur varmt det är ute. Men Danza behöver komma ut lite.

Ja nu är det måndag och jag ska jobba natt. Blir inte så mycket jobb den här veckan heller :) Skönt. Har ju jobbat massor så jag förtjänar att vara ledig lite.

Är lite tystare här hemma nu när inte ungarna är här. Blir stor skillnad speciellt då vi hade en till med oss. Men det har vart kul tycker jag. Igår tog vi en sväng bort till Vallbys friluftsmuseum och tittade på lite djur. Men stackars Walter är fortfarande livrädd för fåglar som kommer emot honom så det var lite obehagligt för honom. Att en händelse som hände när han var 1½ fortfarande sitter kvar är rätt fascinerande.

Nej gott folk. Ska väl bege mig ut eller nåt

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback