Dalarna t/r

Jaha då var det helg igen. O nationaldagen tom. Inte för att jag firar så jättevåldsamt...
Var uppe i Dalarna igår. Dels för att fira Christians kusins student och dels för att hälsa på min lilla syster. :P
Hon har bara bott där i över 1 år och jag hade fortfarande inte vart där. Men nu så. Det var jättefint, låg långt ute i tjotahejti bara men har man bil o körtkort så funkar det ju bra. Fick hälsa på valparna med. Blir ju alltid lika valpsjuk när jag ser dom.
Tyvärr var inte Tobias ( syrrans sambo) hemma. Slog mig att det var 3 år sen jag träffade honom sist. Helt knäppt egentligen. Men syrran och jag har bara träffats nere i Bålsta när hon vart där. Vi skulle ha setts på In Flames konserten förra sommaren men han åkte ju aldrig dit. Det här visar ju verkligen hur fort tiden går. Har inte alls känts som att det var så länge sen.

Danza hade vart jätteduktig hemma fast det vart lite mera timmar än vad vi hade tänkt, (glömde totalt bort tiden när vi var hos Christians kusin.) Hon hade visserligen flyttat hallmattorna och legat i våran säng. Men med tanke på hur svårt det har vart o lämna henne innan så är jag mycket nöjd.

Idag kommer Christians föräldrar och hälsar på. Dom har oxå vart i Dalarna och stannar hos oss på vägen ner till Västkusten igen. O som nyinflyttad i stan har jag fått en tårta så det passar ju perfekt nu när dom kommer.

Annars är det väl inget att berätta så.

Kram på er


Kommentarer
Postat av: Mannen

Vi får fira genom att skrika extra mycket under matchen ikväll. Sen har vi ju en Sverige-tårta med. Räcker gott det! Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback