Semester!

Ja idag började min semester. :) Men den började med att Emelie vaknade kl 3 o somnade om kl 6. Hurra. Visst sov hon sen till kl 10 men jag hade svårt att sova sen. Dels för att Danza trippa omkring o var orolig o dels för att det kryper i benen. O för att inte säga alla gånger jag måste springa o kissa. Suck.

Men positivt är att min älskade stora (lill)prins äntligen är hemma. Jag har inte träffat honom sen midsommar förutom några min på centralen.

I morgon har vi första besöket hos BM. Vet dock inte om det bara blir inskrivning eller information. Hoppas på det förstnämnda. Men vi får ju se.
Åh älskling tar så bra hand om mig, han kom och tog en isbit på mina ben när det nästan brände i dom av värmeslag. Puss på dig :)

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Mannen

Ja vi har det allt bra älskling :)

Ser fram emot vad framtiden kommer att ge oss!

Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback