Snor rakt av helt enkelt...

Ja jag snor denna rakt av från syrran. Inget bättre för mig ändå...

1. Stänger du av mobilen när du sover?  Nä det gör jag inte
2. Vem såg dig senast naken? Christian borde det ju självklart vara...     
3. Hur såg du ut på högstadiet?  Långt blont hår typ     
4. Hur kommer du se ut om tjugo år?  
Förhoppningsvis har jag åldrats med värdighet.
5. Hur var du på dagis? Jag gick aldrig på dagis
6. Hur är du att ha som arbetskamrat? Jag hoppas att jag är bra, är den som postitiv i alla fall
7. Har du celluliter? Japp, det kan man lugnt säga.     
8. Biter du på naglarna? Nej nej
9. Har du något handikapp?  Nej det har jag nog inte.
10. Är du rädd för att få hängbröst? Nej, skulle det ske finns knivar.
11. Tror du att gud är en man eller en kvinna? Varken eller.
12. Svär du? Japp, det händer
13. Är du trevlig mot Jehovas Vittnen? Njä, det vore väl dumt att påstå det.
14. Hur homo är du på en skala 1 - 10? Typ 1 kanske
15. Tror du på utomjordningar? Nä, men som syrran säger, spöken finns
16. Om du var tvungen att välja en maträtt som du måste äta varje dag livet ut? Grillad kyckling
17. Vilken mat är den största missen att bjuda dig på?  Skaldjursrätter    
18. Har du blivit arresterad?   
Nej
19. Ljuger du? Njä, lr vita lögner i bland har väl hänt.
20. Har du kysst en polis? Nope
21 Är du rädd för Securitasvakter? Nej borde jag vara det?
22. Har du någonting att dölja?   Har jag säkert 
23. Vad har du på din nyckelknippa?   DIF bandet, jobbnycklar, hemmanycklar, nyckel till Christian och brevlådan 
24. Är du / har du varit gift? Nej
25. Skulle du gå upp klockan tre på natten för att hämta pojkvännen från krogen?  Nä jag har ju ändå ingen bil 
26. Kan du laga cyklar?   Kan jag säkert   
27. Kan du fixa med bilar?  Nej där är det värre 
28. Brukar du köra om?  Köra om vad, har ju ingen bil...  
29. Kan du baka bröd?   Jajamensan 
30. Vet du hur man frostar av en frys? Uhm, ja med tanke på att jag gjorde det igår så....
31. Vilken tvserie skulle du helst leva i? Simpsons verkar ju lite rolig....


Ja men nu är i alla fall det en ny vecka. Var ju i Västerås över helgen och träffade Christians föräldrar igen. Det var jättetrevligt. Visserligen var jag dålig, däckade ju i influensa men det gick bra i alla fall. Det var så lagom slappt och skönt.

Idag var jag o Danza i Bagarmossen på rehabilitering, sen passade vi på att åka o hälsa på Susanne och Melker en stund. Lika trevligt som alltid :)

Nu ska jag lägga Walter, eller be han borsta tänderna och säga godnatt i alla fall. Sen ska jag snart sova, är fortfarande trött efter att jag var sjuk.

Men kram på er i alla fall

Kommentarer
Postat av: Din pulverstörda hjärteängel

Trevligt! Men jag visste nog det mesta tror jag.. Hoppas du mår bättre senare i veckan!

Puss

2009-01-27 @ 23:40:22
Postat av: Madness

din jävla tjyyyyyyyv ;) Jag har ett perfekt spel till dig..



http://en.t45ol.com/play/2217/thief.html



Så jävla bra, en redig tankenöt.. =)



Hoppas du mår bättre..



puss

2009-01-28 @ 18:32:40
URL: http://madnessismygift.blogg.se/
Postat av: Jelena

Syrran, ja jag vet att jag är en tjyv ;) Jo bättre är jag ju. Lite trött bara efter men det går över. sen har jag en lagom o fin hosta men det är på upp hällningen den med.. Puss



Hjärtat, Ja jag ska må bättre i veckan i alla avseenden.. ;)



Puss

2009-01-28 @ 22:53:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback