Utflykt..

Jelena tänkte att hon ska vara lite familjeaktig och ta med den lilla skaran av barn och käresta på utflykt. Grilla lite på en engångsgrill och dricka varm choklad. Mysigt värre. Synd bara att det blåste en massa, det var kallt. Snön hade försvunnit och vi hade en jättetrött Emelie som inte var på det piggaste humöret. Sen att vi åkte runt halva Svartsjö för att hitta en plats att vara på för att sedan ha 20 min bilväg hem är en helt annan femma.. :)

Idag har Walter i alla fall mått ganska bra, han har ätit bra och det är ett steg framåt. Har försökt att få honom att inte behöva tänka så mycket på det hela.. Tror att det har gått ganska bra :)

Just nu sitter han och Christian och spelar nåt tvspel, är väl deras grej så jag låter dom hållas. Men det vankas äppelpaj snart, har slitit en massa genom att klippa upp påsarna och hälla dom i formen. Ja det är superfusk jag vet men men jag har i alla fall väntat på att ugnen ska bli klar :) Alltid något..

Nej nu ska jag lägga upp lite bilder som ni ska få se :)

Kram på er

     

    


Kommentarer
Postat av: Madness

Verkar ju som en.. hmm.. trevlig utflykt.. HAHA.. såg lite deprimerande ut bara ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback