lite nytt och lite gammalt..

Ja Gott nytt år och god fortsättning o allt det där man ska önska.

Nyår var mycket lugn, jag och Christian åt god mat, tittade på JVM, mös, spelade spel och tittade på raketer genom fönstret samt skålade i champagne. Tyvärr var inga av barnen med men det får bli en annan dag. :)

Annars är allt helt ok, det har lagt sig lite nu allt med W´s pappa o så. Skönt att han vet allt och att man inte behöver hålla det hemligt. Tyvärr så tycker Walter synd om honom vilket vi sagt att han inte ska göra men det är väl inte så lätt kan jag tänka mig.

Har förresten tackat ja till det nya jobbet, får se hur det blir nu då men skönt att det är fast, Men klart att det känns vemodigt, har ju trott att jag alltid ska vara kvar på det jag har nu. Men det är det bästa jag kan göra nu.

Nej nu ska vi snart till V-ås igen....

Kram på er...


       

Kommentarer
Postat av: Madness

Fan har du haft Skeletor på besök du..? ;)

hah..



Schysst att du fått julkortet äntligen =)

Postat av: Jelena

Syrran, haha, ja han kom på lite besök :P

Jo hoppar väl online nån dag, har inte riktigt orkat eller haft tid.. :)

2009-01-05 @ 23:42:12
Postat av: Ironioffer

Alla kommer att komma mycket starkare ur det här. Men det kommer ta sin tid. Men nu har vi så mycket att se fram emot. Vi måste blicka framåt och göra det bästa av hur situationen är nu. Allt kommer bli bättre snart ;)

2009-01-06 @ 22:03:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback