influensa på gång?

Hej hej eller nåt..  Ja är väl inte så mycket, är hemma och är halvkrasslig så jag blir hemma hela helgen. Kommer aldrig att klara av att arbeta hela helgen så som jag mår nu. Men det har vart influensatider på jobbe så det är väl inte så konstigt att jag har åkt på nåt skit...

Men annars så var vi på BUP i tisdags. Fick dock inte så mycket hjälp som jag hade önskat. men det kanske blir bättre sen. Ska träffa dom sj innan nästa möte med Walter. Men men....

Åker till Västerås i morgon iom att jag inte ska jobba, får träffa "svärföräldrarna" igen, det var ju ett bra tag sen, närmare 4 år sen.. Hade väl helst velat vara i bättre skick men Christian är ju inte så alert han heller så det går väl jämnt upp antar jag....

Nej nu ska jag vila lite, att ta en promenad fram o tillbaka till vattnet tog på våra krafter...

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Din pulverstörda hjärteängel

Ja! Nu får du träffa dom igen! Dom får tycka synd om oss båda! Och så kommer vi få god mat ;)

Puss puss

2009-01-22 @ 18:16:01
Postat av: Ema

hey. Läste ikapp mig lite i din blogg. Hur är det med Walter? Mejla gärna på fejjan om du vill berätta. Kanske kan komma med något råd. Krya på dig tjejen! Kram!

2009-01-26 @ 22:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback