Bullbak och tvättstuga

Hej o hå, är i Västerås just nu och har bakat bullar :) Gott värre...
Vi har lilla charmtrollet Emelie över helgen, tyvärr inte Walter men han är hos P nu i två veckor.

Annars är det inte så mycket egentligen, eller jo det är det säkert men det är så mycket att jag inte vet vart man ska börja eller så.

just nu har jag Emelie i knät så det kanske blie lite konstiga bokstäver o så.

Kommer förresten att fortsätta på Åkeshov, kan förklara för dom som undrar varför jag inte går över på det andra.
Har fått förlängt till september o sen kommer jag att söka jobb här i Västerås.
Vi har börjat att leta lägenhet lite smått o hoppas på att få något nu vår början på sommaren.

Nej nu måste jag springa ner till tvättstugan men jag bjuder på en bild syrran gjorde på mig..

Kram på er


Kommentarer
Postat av: Madness

Så jävla snygg bild.. EXAKT kopia av dig.. =)

Postat av: Jelena

Hahaha, visst är det!

2009-02-07 @ 19:18:15
Postat av: Din pulverstörda hjärteängel

Cykelhjälmen är klockren måste jag säga!

2009-02-07 @ 19:26:51
Postat av: Madness

det är ingen cykelhjälm, det är en cphjälm =)

2009-02-07 @ 23:16:58
URL: http://madnessismygift.blogg.se/
Postat av: Din pulverstörda hjärteängel

Haha ok.. Men alla är vi speciella :P

2009-02-08 @ 00:37:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback