Vilse, kantareller och nyfikna tjurar

Ja nu är jag hemma från Tierp, vi har haft det jättetrevligt...Var ute och plockade svamp men vi är typiska stockholmstjejer så självklart så går jag och Loella vilse. Danza hade fått hoppa in i bilen för att hon frös så mycket så vi kunde inte låta henne hitta tillbaka.. Jo så vad gör man då? Man ringer hennes pojkvän Rickard o så får han komma och leta rätt på oss.
Bara det att vi inte var så lost som vi trodde, bara lite desorienterade.
Men allt gick bra och vi hittade en massa svamp.
Kruxet var bara att min telefon hakade upp sig så nu kan jag inte skicka sms, men får lämna in den i morgon o se om dom kan göra nåt. Drygt som fan,

Ja annars var det promenader, god mat, gott vin trevligt sällskap och nyfikna djur som innefattade helgen..

Kram på er!

    

Kommentarer
Postat av: Madness

Snygg du var i svampskogen.. haha ;)

Postat av: Ironioffer

Tycker ett förkläde vore lämpligaste klädseln vid rensning av svampar.. Enbart

2008-10-06 @ 23:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback