Ema 30 år typ

Jao ny vecka igen då. Har jobbat dagtid idag så man är lite slut idag. Men jag fick skjuts till jobbet idag så jag kunde sova nästan 45 min längre idag. Skönt. Fast det betydde att Christian åkte hem o det var inte lika roligt :( Men men det är så det är.

I fredags var vi på Ema´s 30 års fest med, var riktigt trevligt även fast vi inte var med så länge :)
Mötte upp C´s kusin med flickvän med så vi spenderade lite tid med dom.

Annars har det vart lugnt överlag. Jobbat en massa, haft medarbetarsamtal osv osv..

Orkar inte skriva mer.

Kram på er..


     


Kommentarer
Postat av: Ironioffer

Vilket vackert par man ser på bilderna!

Som du förstod så gillade jag inte heller att åka hem.. Inte ett dugg :(

2008-11-17 @ 16:14:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback