Den gröna vintern

Jippie, det är första advent idag...Julen står och knackar lite försiktigt på dörren..Ja den vita och fina vintern och julen.... Eller hur var det nu? Vitt? Njä inte direkt, den tiden är förbi..Vi fick ju några fina dagar med riktigt bra med snö men som vanligt varar ju det inte så länge.. Men vi var ute ganska mycket och byggde snölyktor, kastade snöbollar och busade med Danza. Ganska mysigt ;)

Var ute på Ikea i fredags med. Lyckades ta en spontan semesterdag så jag och Christian åkte dit. Lika kul varje gång att gå omkring där. Fast det är så mycket man vill ha men inte kan köpa. Dels för att jag inte har så väldans mycket plats och dels för att pengarna inte finns....

Nej nu ska jag äta något :)

Kram på er

    

Kommentarer
Postat av: Ironioffer

Blir en grön och skön jul detta år med gumman! Trist, men sant.

Puss på sig

2008-11-30 @ 18:03:16
Postat av: Anonym

Tänk va jag längtar till torsdag :)

Va för länge sen vi sågs nu.. Inte bra för mitt hjärta gumman

2008-12-01 @ 21:44:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback