Nu måste jag skärpa mig!

Det var alldeles för länge sen jag skrev här, hade totalt glömt bort att jag hade denna blogg.
Ska försöka att uppdatera den lite oftare nu när jag dessutom har en dator igen.

Ja vad har hänt det senaste året?
Jag och Mattias kilar stadigt fortfarande, Walter är tillsammans med Alice igen, ( för 3e gången)
Danza mår bra och vi bor i ett lite hus på ute i Stenhamra. Visserligen hyr vi det bara fram till nästa sommar men det är skönt att ha tomt och vara på!
Jag kommer att ha svårt att gå tillbaka att bo i lägenhet igen.

Jobbar på samma ställe som innan och jag trivs jättebra, hoppas att få fast på dagen, har ju en fast natttjänst men det ger inget.

Nä det är allt ni får veta just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback