avslutning, fiskeprylar nåt annat!

Ja nu har Walter äntligen sitt älskade sommarlov, var avslutning idag.
Som jag skrev igår så skulle man sitta o vara trevlig med alla föräldrar vilket jag inte orkade så jag satt o pratade med en mamma som jag har haft lite kontakt med. Men henne gillar jag jättemycket.

Ja avslutningen var som vanligt, en massa söta barn som sjunger somriga låtar, en rektor som pratar och utannonsering vilka som vunnit Olympiaden. Det är en tävling dom har varje år!

Sen avslutas allt med att alla inkl jag sjunger " Den blomstertid nu kommer"
O sen rusar ungarna ut, oj vilka minnen man får. Nästan så att man blir lite rörd!

Jaha o efter det bar det iväg till Täby för att åka till nåt som heter Sportfiskeboden, det låg nånstans ut i tjotahejti, men ett trevligt ställe, de hade en litet fika hörna för oss kvinnofolk när männen ska botanisera i dessa krokar o dyl.

Jag tycker iofs att det är rätt roligt at fiska men det sträcker sig till att meta och kasta lite.
Jag hittade dock ett fiskespö som jag faktiskt skulle vilja ha, rosa fanatiker som jag är, ett fint designat rosa-silver spö.

Va nä tror ni att det har tagits fram för att tjejer ska fiska mer? Kan jag aldrig tänka mig
Nåja ville lägga in en bild på den, men har ju ingen aning om vad fiskespö heter på engelska.
Nån som vet kan ju lägga in en kommentar så kan jag försöka o hitta den!

Nu har Walter fått sitt första fiskespö så det ligger en stor risk att det blir många små promenader ner till vattnet o fiska!
Tyvärr så blåser det en massa så det blir inget idag!

Nej nu väntar maten som ska lagas av min housewife!

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Svetlana

fishing pole, kära du..

2008-06-10 @ 19:30:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback