Skulle kunna tro att jag var bitter!

Jag måste säga att jag verkligen skäms för dem sk "dagens ungdomar"!
Ja jag kommer att dra dom flesta över en kam men det skiter jag i.

Ta bara som här i Stenhamra, vi bor ju väldigt nära vattnet. Nu när det är sommarlov för dom flesta så är det mycket festande där nere. Inget fel i det men all denna förstörelse, denna attityd så att man nästan blir rädd.
Krossade flaskor osv.

Igår när vi skulle åka in till stan så kliver det på en allvarligt full och psykiskt sjuk man som hade såna hjärnspöken.
Han satt o pratade med oss flera gånger. Det enda jag o Mattias gör är att bara ignorera honom,för hans egen skull.
Efter ett tag kliver det på ett gäng ungdomar som börjar att håna honom o skratta ut honom. Det hela slutade med att han satt o grät på bussen.
Det finns för fan ingen förståelse av dom!

Ja jag vet att jag har varit ung sj men jag har aldrig betett mig så här som många gör nu!
Pinsamt är det!


O nej jag är inte bitter, bara konfunderad!

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback