En hårdrockstjej med skum musiksmak

  • Highwaymen, Johnny Cash, Willie Nelson, Waylon Jennings och Kris Kristofferson
  • Vara mig själv, Toppen
  • Hallå tjejer, Pontiac Johansson
  • Blue highway, Tony Carey
  • Sitter i ett duggregn, Kenta
  • Rosa moln, CK
  • Be what u wanna be, Darin
  • Hey Ya, Obidiah Parker
  • Hänger vid din grind, Organism 12

Varför är denna lista undrar kanske ni?
Jo det är mina favoritlåtar just nu.

Kanske lite skumt för en hårdrockstjej!
Men jag gillar det!

kram på er



Kommentarer
Postat av: Svetlana

Du är konstig :S

2008-06-18 @ 21:47:15
Postat av: Jelena

Japp, det är jag. Men jag står för det!

2008-06-18 @ 21:55:17
Postat av: Svetlana

hehe.. vore konstigt annars =P

2008-06-19 @ 12:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback