betongblock i skallen!

Det känns som att jag har ett betongblock i huvet, näsan rinner ögonen kliar och jag mår skit helt enkelt!
O varför det, jo det är sommar o pollen.
Tur att man inte jobbar idag, känns som att det hade kunna ske en massa misstag idag på jobbet.

Fast jag har iofs inte vart ledig idag, hade en mattelektion i morse och efter det så var jag på en tillämpad, beteende analys möte.Det var rätt intressant!

Walter har förresten avslutning i morgon så jag måste ta o baka nåt. De har varje år knytkalas. Lika värdelös, trots 4 år för Walter i skolan så är inte jag och hans pappa så populära.
Vi är alldeles för unga enligt dom, aja det får ju stå för dom!

Nej, dags för havrekakorna!

Kram på er!



None


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback