äh, orkar inte hitta på en rubrik!

Ja nu är det bara 24 timmar kvar av helgpasset, rena barnleken ju!

Var inne i stan igår och åt middag med Loella. Henne träffade jag pga av Ricos begravning. Det var jättetrevligt att sitta och äta och dricka lite öl och höra på gamla minnen om honom. Jag fick ju bara känna honom ett kort tag och dom har känt varandra sen hon var 14 och nu är hon lite över 30, så ni kan ju tänka er hur mycket minnen hon har.
Sen var det ju tungt med många bitar, mycket av det hon berättade! Men jag hoppas verkligen att vi kan hålla kontakten även i fortsättningen.

Men att äta middag innebar att jag kom hem rätt sent. kom inte i säng förrens vid 2 tiden o sen skulle jag upp vid 8 för att åka hem till Bodil.
Var sen i Vällingby C och handlade lite. Jag verkligen älskar när det är rea, köpte ett duschdraperi, vaxduk, en lykta att ha ute, två handdukar, en tandborstmugg i porslin, en korg att ha saker i plus lite make upp borstar för 400 kr!
Plus att jag köpte ps2 spel plus en tröja, bh och underkläder igår för 400 kr. Det är ju ingenting! Ja o just det, spelet, var 3 spel i ett dessutom.

Nej nu ska jag sova!

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback