Spenderar några minuter

Jag har tråkigt så jag tänkte få undan några minuter med att blogga lite. Walter sover hos sin pappa idag. Hans kanin kommer hem idag så han ville vara där de första dagarna. Christian är i Barcelona med sin pappa och bror, de ska kolla på fotboll.. Är inte ett dugg avundsjuk på han, Eller jo massor, Barcelona är mitt favoritlag dessutom. Men det är en framtida sak vi får göra tillsammans sen. Han fick ju det här i 30 års present...

Med mig är det annars bra, var hos läkare och tog lite prover förra veckan, har ju en sådan förskräcklig myrkryp i benen på kvällarna och sen var det för att se hur det stod till med sköldkörteln, Mamma som tjatade ;)

Har fått mera visshet ang jobbet med. Får jag inte förlängt på Kortis så har jag förmodligen en tjänst på nån av dom andra gruppbostäderna i Enheten. Vill ju helst vara kvar på Kortis men måste ju ha ett jobb o då blir det tillsvidare. Får se hur det blir i alla fall..

Bostad är det värre med dock, får se vart man tar vägen sen. Det måste bli bra för Walter bara. Sen bryr jag mig inte om vart jag hamnar.  Bara han får gå kvar i samma skola och att han kan vara hos mig och Pontus lika mycket.

Allt kommer dock att lösa sig så småning om. Är bara jag som är lite otålig med mycket.

Nej nu ska jag bara uttråkad med nåt annat.

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Ironioffer

Nu behöver du inte vara uttråkad längre gumman, jag är ju hemma igen ;)

Och så ska du få träffa min lilla Emelie imorgon! Då blir man inte uttråkad direkt..

Puss puss

2008-12-09 @ 23:37:04
Postat av: Madness

Vad sa doktorn om proven då..? vare bra eller anus..?



Varför aldrig på MSN din jävel..?

Postat av: Jelena

Yo syrran, proverna var normala. Men jag ska dit på onsdag och träffa läkaren o sen ska jag få någon slags behandling. Vad det blir vet jag ikke ännu...



2008-12-13 @ 23:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback