Sören stören!

Fick en gliring av syrran att det inte händer så mycket här och det är ju faktiskt ganska sant. Men jag har faktiskt bloggat via mobilen, problemet är bara att jag inte orkat lägga upp det.

Vad har hänt sen sist då?
Emelie har börjat hos Benita, dvs Lionels dagmamma och Walter går i skola här. Vad det gäller Walter så är det bara på prov den här terminen. Sen ska han besluta hurvida han ska fortsätta här i Västerås eller inte. Men det känns bra att få ha honom här.
Jag jobbar fortfarande som personlig assistent men har slutat hos den ena. Har ca 60 procent hos en brukare och sen har jag fått timvikariat. Så det känns skönt.

Doris är försvunnen sen ca 11 veckor men faktiskt igår så såg vi henne. Hon hade dock inte några planer på att komma in. Däremot så såg hon väldigt välmående ut, kan ju alltid hoppas på att någon matar henne.
När hon försvann skaffade vi en liten kamrat till Svea, ett litet as vid namn Sören, aka Sören Stören. En kattpojke som är fruktansvärt ynklig och måste snutta folk i nacken och som inte har lärt sig var toaletten är riktigt. Men han kan å andra sidan bli riktigt tuff och attackera en i byxbenen när han känner för det.
Svea är lite smått trött på honom då han gärna ger henne så kärleksbett i rumpan.



Det är väl typ vad som hänt här.

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: buy research paper

Anyway blogging is really great activity as for me!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback