Typ en ny bil...

Det blev en liten tripp till Fagersta idag. Maken hade bestämt sig för att vi behövde en ny bil, (eller ja jag tyckte ju det med så klart.) och åkte därför dit för att titta på den. En Volvo v70 årsmodell 01. Jag kan ju absolut ingenting om bilar eller så men den var fin och verkar skön att köra. Jag ska testa den nästa vecka om Therese kan övningsköra med mig lite.
Ja just det, blå är den om det överhuvudtaget intresserar någon..:)

Igår var Bullen här med sina småbullar. Karln min åkte hem till hennes kaka för att nörda av sig i några timmar. Passade bra med lite besök av henne för att det var alldeles för länge sen som vi hann träffas. Men som hon skrev i sin blogg så hinner man ju aldrig. Speciellt då hon jobbar och jag bara går hemma.. Men vi får försöka att hinna med att ses lite oftare på något sätt. Lionel var helt slut efter att dom vart här, han somnade t o m redan kl 19 i stället för kl 20 som han brukar. Trodde han skulle sova för natten, men ikke klockan 3 skulle han upp tyckte han. Hans mor höll inte med lika mycket i den frågan.

Nej ska börja tänka på maten...

Kram på er.


Kommentarer
Postat av: Daniel

ojoj redan kl 3, det tycker verkligen mor inte om!!!

Postat av: Jelena

Nä, klockan 3 är verkligen inte ok. Men det är tur att det inte är så ofta. Var värre förut när han skulle vakna kl 5 varje morgon, nu sover han i alla fall till kl 8 och det är helt ok. :)

2011-01-10 @ 09:25:19
URL: http://belleles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback