Hoppas på det bästa.

Hoppas, hoppas,Hoppas, hoppas,Hoppas, hoppas,Hoppas, hoppas, att vi får lägenheten som vi har sökt. Det är en 6a på 151 kvm på Gryta. Precis där vi verkligen vill bo. Är 2 st före oss i kön så det gäller att dom tackar nej till den, nästa vecka får vi svar.

Men det är annars lugnt, snart är det dags för Lionel att skolas in på dagis, 1 mars har jag satt honom till.Vi har inte fått plats ännu och hoppas på att får där vi har sökt men det är inte säkert.
Hoppas på att jag får jobb snart med, har inte någon större lust att gå arbetslös sen. Visst har det varit mysigt att vara hemma med Lionel men jag längtar verkligen efter att börja arbeta. Då tror jag att jag uppskattar att vara med Lionel mer. Nu är det samma gamla vanliga visa varje dag i stort sett, tror dessutom att han kommer att uppskatta dagis, han är en sådan nyfiket barn och uppskattar att "leka" med andra barn. Även om de självklart inte leker med varandra. Jag vill dock inte ha honom på heltid på dagis från början utan kanske en 20 timmar och sen utöka.
Ja vi får se hur det blir helt enkelt.

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Madness

GRATTIS till lägenheten.. =) puss puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback