Ett litet dop!

Tänkte slänga in ett litet blogginlägg så här på kvällskvisten. Lionel har ju nämligen gått och blivit döpt. Kyrkan vi valde var ett självklart val för mig. Yttergran heter den, en kyrka som många i min familj och släkt är döpta i.
Själva akten gick väldigt bra, det lästes ju såklart några böner och sjöngs några psalmer. Dessutom så läste Walter en jättefin dikt och Magdalena (Christians kusin) sjöng "För kärlekens skull" av Ted Gärdestad med hjälp av sin far som spelade gitarr. Den låten var den första låt som blev min och C´s gemensamma för 6 år sen så den betyder väldigt mycket för oss och mina tårar började att rinna.
Lionel skötte sig bra genom att sova genom nästan hela akten.

Efter så åkte vi hem till pappa för lite smörgåstårta och fika. Allt var mycket trevligt men önskade att jag hade hunnit med att prata med alla bara. Aja, allt var mycket lyckat och tårtorna goda :)

Annars så är allt bara bra här hemma, maken jobbar igen fast just nu är han hemma med en förkylning.
Lionel kryper för fullt och håller på att ställa sig upp den lilla galningen.

Nej nu ska jag sova snart.

Kram på er!

  

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback