Lite allt möjligt!

Ja herre gud nu var det ett bra tag sen man plitade ner något. Får se i vilken ände man börjar att berätta.
Hm, jo Lionel har fått 2 st tänder så nu biter han på allt och det inkluderar även mina bröst. Usch och fy så ont det gör. Han är dessutom vildare än vanligt och kryper, sitter och slänger sig vilt. Detta gör ju att han då ramlar lite titt som tätt och förra veckan så åkte han på sin första hjärnskakning. Stackarn fick ligga inne på sjukhuset en natt för observation. Detta hände nere på västkusten när vi var nere i Kavlanda och hälsade på svärfar och svärmor. Dom passade Lionel en natt när jag och älsklingen tog en natt på hotell i Göteborg. Det var väldigt trevligt på alla sätt och vis.

Innan dess så åkte vi till Kristinehamn och hälsade på min gammelmorfar Göte, en pigg gubbe på 91 år. Trots sin ålder och svåra synskada så fixade han allting helt själv. Jag är mäkta imponerad hur pass pigg han är. Det var den allra första gången som vi träffades så det var så roligt på alla sätt och vis. Ska verkligen se till att träffa honom flera ggr innan det är försent.
Dessutom så fick jag en stor summa pengar av honom bara att. En summa som gjorde att jag kunde betala av alla mina kronofogdsskulder samt lägga undan pengar till ett körkort. Så nu ska det börjas att övningsköras..

Det har säkert hänt massor av mera saker men jag kommer inte på så mycket mera nu.

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback