Gibson, Danzas nya sambo?

Ja nu var det måndag igen då, stackars maken kom hem från jobbet i morse och var magsjuk eller han är det fortfarande stackarn. Får hoppas på att jag inte åker på det. Eller eg är det väl mest Lionel jag tänker på. Eftersom han alltid ligger i min famn är ju risken stor att han åker på det om jag har det. Fördelen är ju att jag ammar så han borde ha ett gott skydd men man vet ju inte.
Bara att hoppas på det bästa.

I helgen hade vi lite saker att ta itu med. Dels var det dags för ett besök på Ikea i lördags, jag ville ha ett litet babygym till Lionel och hjärtat ville ha ett litet bord till hans skrivare. Så det blev fixat, passade på att köpa lakan till våran säng med. Vi har så ont om sånt.

Igår så kom Per från Enköping och tittade på Danza. Jag har ju beslutat mig för att placera om henne och han har ett intresse av henne. Gäller bara att hans hund Gibson och hon funkar ihop. Dom fick "känna" lite på varandra i rastgården som vi har en bit ifrån. Allt gick väldigt bra, visst blev det lite smågruff lite då och då men det löste dom snabbt själva. Ska åka dit och hälsa på nu i veckan och sen ska han prova att ha henne med på jobbet på lördag. Hoppas att det funkar bra för han verkar bra och mån om sin hund. Visst känns det som att hjärtat ska slitas itu varje gång jag tänker på att hon inte ska bo här längre men jag måste tänka på henne och hennes eget bästa.

Nej nu ska jag dricka mitt te.

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback