En dagsutflykt till stora staden...

Ja nu var det fredag igen då. Jag och Lionel tog oss en rejäl utflykt och åkte till Stockholm. Det var första tågresan med honom och han skötte sig exemplariskt. Först så styrde vi kosan mot jobbet, det var dags att visa upp honom för mina kära arbetskamrater. Det bjöds på mat och gott fika efteråt. De hade även vart och köpt kläder till honom som kommer att passa perfekt i sommar sen. Mycket fina var dom. Jag hade även en julklapp som väntade iom att jag inte vart där sen i okt. Var ett kit med cremé brule( orka stava rätt) skålar och brännare. En mycket trevlig present. Efter jobbet så fortsatte jag in till söder för att hämta upp Walter på skolan. Han ville så gärna visa upp sin lillebror för sina vänner en snabbis. Och eftersom jag ändå redan var i stan så gick vi upp till mamma på snabbfika. Klockan hann bli ganska mycket i alla fall så vi åkte direkt till Centralen för att ta tåget hem. Så nu är vi hemma bara jag, Walter och Lionel. Christian är hos Danne och Anna och spelar tv-spel och Emelie är hos sin mamma. Blir en liten myskväll bara vi. Har köpt pizza och ska titta på en film..

Sen blir övriga helgen lugn. C jobbar söndag och Walter åker hem på kvällen. Nästa vecka är det dags för efterkontroll och ev en träff med PJ och Gibson. Allt gick jättebra hemma hos dom och jag hoppas verkligen att han vill ha henne för att det kommer att vara så bra för henne. En som verkligen är bra med hundar med. Han ska testa och ha henne över påsk och då ser vi verkligen att det funkar.
Jenny ska vara standby i fall det skulle gå snett.. :) Vi åker ju till Västkusten och har lite svårt att hämta henne vid ev trubbel.

Ja men det var allt ni får för idag. Nu ska vi kolla på film

Kram på er..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback