Fru Månsson

Ja igår var det ju dagen D :) eller bröllopsdagen ska man väl säga. En så underbart trevlig dag på alla sätt. Vigselakten var enkel (kan ju bero på att det var borgeligt) och förrättaren lättade upp stämningen mycket bra. Vi var väldigt nervösa både jag och Christian. Men allt gick bra i alla fall.
Efteråt så åkte vi alla hem till oss för lite fika för att vänta på tills vårat bort på Skybar var klart. Stämningen mellan alla var så trevlig och jag är så glad att jag har hittat en man med en sådan underbar familj. Jag känner mig verkligen välkommen in i den.

Middagen sen var väldigt trevlig, god mat och dricka även om jag fick hålla mig till alkoholfritt. Men snart så :P
Och trots att vi hade sagt ifrån på ett mycket bestämt om att vi INTE ville ha bröllopspresenter så var det ingen som lyssnade. Suck för våra familjer :).
Fick pengar av "min" sida och två jättefina glas och en varsin öl och choklad från C´s sida. Plus en massa kort och blommor. Fick bla blommor av en av C´s bästa barndomskompisar Gibson med familj. Mycket uppskattat kan jag lova.

Min syster hade ju lovat att hon skulle ordna med brudbuketten och så fin den var sen, lägger upp lite bilder så får ni se.

Ja och nu sitter man här som fru Månsson med en mycket trött hund o katt i soffan. Danza var ute hos Emelies mamma på landet i helgen så hon är helt färdig efter att få ha sprungit fritt som hon har velat. Min kära man fick börja livet som äkta make med att jobba stackarn.

Kram på er.

   

Kommentarer
Postat av: Anna

Måste skriva grattis här också, så GRATTIS!! ^^

Så skönt allt gick så bra och härligt att ni haft en toppendag att minnas



kram kram

Postat av: Jelena

Tack tack :)

Jag hörde nåt rykte om att du fällt en liten tår ;)



Kram :)

2010-02-02 @ 12:56:39
URL: http://belleles.blogg.se/
Postat av: Anna

hihi, ryktet stämmet...

Jag är ju så känslig då det kommer till kärlek och sånt ;) :p

2010-02-02 @ 14:01:39
URL: http://dextrana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback