Fotboll eller breakdance. Det är frågan det.

Efter att ha gett Gibson en känga för att han uppdaterade sin blogg så sällan kan ju inte jag vara värre. Dessutom ska jag klaga lite på min blivande man. Nu var det alldeles för länge sen han uppdaterade sin. Så hjärtat, Do it!

Är hemma själv med Walter ikväll. C drog iväg till sin kompis och skulle dricka lite alkohol. Han får ju passa på att göra det ett tag till för snart är det stopp. Måste ju ha någon som kan köra till sjukhuset sen. Var ingen fara förresten. Den natten jag hade värkar. Det var bara Lionel som bråkade massor. Han ligger där inne och övar att sparka boll eller så blir han proffisionell breakdansare så som han knör omkring där inne.

Igår var jag hemma hos syrran. Vi skulle byta lite julklappar och så. Walter och Emelie följde med. Tänk vad man har glömt bort hur det är att ha vagn med sig. Hade lite otur när vi skulle hem. Allting krånglade så detr slutade med att vi fick ta taxi hem. O sen undrar jag varför det inte är mer folk som är villiga att hjälpa en av och på tåg osv. Men det kommer jag ihåg att det var så när Walter var liten med. Det har inte ändrat sig på 11 år direkt.

Jaja det är så det är.

Kram på er.




Kommentarer
Postat av: Madness

Va..? fick ni ta taxi hem..? why..? beträtta för mig =)

Postat av: gibben

Jävlar vad jag bloggar nu, ojojoj. Kängan satt där den skulle. ;)

2010-01-13 @ 18:48:36
URL: http://www.gibben.se
Postat av: Jelena

Gibben: Ja du är jätteduktig nu har jag sett. Fortsätt så ;)

2010-01-14 @ 12:14:29
Postat av: Thess

Nej det funkar som det gjort hela tiden, kompostgaller och barngrind, halti på promenader, men vi har lärt oss leva med det nu :)

Dom försöker ju inte flyga på varann, dom bryr sig inte om varann ju, men att ha dom ihop skulle bli för riskabelt eftersom dom utan tvekan skulle vara svartsjuka, vaktiga vid ben och förmodligen kunna ryka ihop om en brödsmula på golvet...

2010-01-26 @ 21:50:55
URL: http://pitbullqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback