Bröllop snart

Hej hej!
Ja nu har jul och nyår passerat. Skönt för att då kan jag fokusera på Lionel. :) Eller nä det ska bli ett bröllop först :D Den 30 januari gifter vi oss. Men nu blir det bara ett litet enkelt borgligt bröllop med föräldrar och syskon. Tycker att det känns skönt att göra det innan han kommer. Underlättar mycket. Men det gäller att han håller sig inne tills dess. Har vart vaken halva natten med såna värkar men troligtvis är det bara förvärkar. Det är "bara" 45 dagar kvar till BF så det kommer att vara en stoor mage då :)

Annars är det fint, lite kallt ute bara, en sisodär -20 grader. T.o.m Danza vägrar att ta promenader. Hon gör sitt o sen vill hon gå in. Fast det är klart, vi har ju rena sommarvärmen om man jämför med Dalarna t.ex. Där är det runt -30 :)

Nä nu ska jag försöka att sova lite.

Kram på er

Kommentarer
Postat av: gibben

Kul med giftemål! Hälsa gubben och grattis så mycket! :)

Postat av: Jelena

Det ska jag göra. Är allt bra med dig? :)

2010-01-07 @ 21:16:31
Postat av: gibben

Jovars, lite trött, och nu ska jag visst börja blogga igen, hur ska det gå. ;)

2010-01-08 @ 14:16:47
URL: http://www.gibben.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback