Boar!

Ja då var det helg igen då. Eller mannen min säger att det är inte helg förrens i morgon men det tycker inte jag. :)
Igår åkte vi och hälsade på pappa och min kära syster, är så skönt när hon är i Bålsta då är det så lätt att ta sig dit om man jämför när hon är i Dalarna.
Åt lite fruktsallad och snackade en massa skit. Försöker få dagarna att gå nu när jag vet att Lionel kan komma vilken dag som helst. Gäller att inte bli rastlös för då kommer väntan att vara i en evighet. Men märkte igår att magen har sjunkit en del så förhoppningsvis så är det dags ganska snart. BF är ju om 2 veckor iofs men han får gärna komma nu.

Annars har veckan vart ganska lugnt, träffade mina "fikatjejer" i onsdags och snackade en massa skit och sen har jag fixat en del hemma med garderober och så. Boat kallar dom det tydligen för.. :)
Älsklingen har varit sjuk så jag har haft sällskap hela veckan :)

Just nu så har jag sällskap av två animaler som ligger och sover bredvid mig. Det är ett hårt liv på Tenngatan så det gäller att vila upp sig innan det är dags för nästa äventyr. Danza ligger säkert och drömmer om hennes helg ute i Tärna. Bara tanken på all snö hon fick springa i gör henne trött.

Nej nu ska jag äta lite frukost och sen ta itu med att göra rent besticklådorna :)

Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback