Dag 8 favoritsaker

Mina änglar nog mina favoriter. Har en liten samling med dom som står lite här och där, när vi får en större lägenhet ska dom få en lite mer samlad plats. Det är inte så att jag köper allt vad änglar är. Jag är viktig med att dom måste ha ett fint ansikte och det är inte alltid dom har det. Men sen har jag den bästa ängeln och det är min man, när vi var tillsammans 2004 så började jag kalla honom min ängel(pinsamt nog kommer jag inte ihåg varför, ja eller jo det var ju av kärlek så mycket minns jag. Kommer bara inte ihåg varför det blev ängel och inte hjärtat eller liknande.) och någonstans där började samlandet på allvar tror jag.
-
Nu börjar helgen lida mot sitt slut, har haft alla barnen hemma och vi har gjort marsipanfigurer och satt ihop ett pepparkakshus. Som vanligt blev huset mycket orginellt alá Månsson, Kindblad, Wedin. Men det är så ett hus ska vara tycker jag. Får se om jag orkar/hinner göra lite ischoklad med i veckan. Ska till tandläkaren (läs tandhygenist) och få lära mig ang barns tänder. Får se om jag går, har ju redan vart där en gång när Walter var liten. Skulle vara för att ha något att göra med. Aja ska tänka på saken.

Men nä nu ska jag hämta tvätt och sen sova.

Kram på er!







Kommentarer
Postat av: Dina make!

Tror att det har att göra med att jag håller på Änglarna älskling ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback