Dag 4, vad bjuder jag på för mat.

Nu är det så att jag är så jävla tråkig och tycker inte att det är så kul att laga mat. Inte som maken som faktiskt har ett intresse. Mitt totala ointresse för mat kommer nog från att jag helt enkelt inte är uppvuxen med det. Hemme blev det mest att man fick makaroner och korv eller pannkaka varje dag. Ja det kunde kanske variera lite mera men ni förstår vad jag menar.
Skulle det vara så att jag gör någonting så blir det nog någon köttfärssås eller liknande.
Men för att ni inte ska missförstå mig så är det inte så att jag aldrig lagar mat och jag gör helst inte makaroner och korv, kan vara för att man föråt sig på det som liten.
Jag tycker dock om makens mat så mycket så han får gärna stå för det.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback