Dag 22, det får mig att gråta.

Jag gråter eller blir gråtmild till allt. Det kan vara till en vacker sång, orättvisor eller sorgliga saker på tv. Jag är en sådan person som gråter av ilska, trötthet, sorgsenhet, ja allt typ. Kommer dock inte ihåg när jag riktigt grät sist, var väl ett tag sen när jag var toktrött av total sömnbrist.
....

Ja annars är det full fart hemma, var hemma hos Martina idag med pojkarna. Lionel lekte med Nathaniel och Walter var ute och åkte pulka med Martinas bonusson Aiden. Hoppas att dom kan träffas flera ggr och att Aiden flyttar hit, ( han bor i England). Vore så kul om Walter kunde få en kompis här i Västerås med. Nästa gång han kommer till Sverige är i påsk så det är ju tyvärr ett tag dit. Men men.

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Men tiden går snabbt, snart e det påska

E likadant, brölar jämt för ingenting!:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback