Dag 18 och 19, mina förebilder och mina dåliga sidor

Jag hann inte blogg igår och dessutom så försvannd det jag skrev idag så nu blir det ett kort men dubbelt inlägg.

Dag 18
Finns nog inga direkta förebilder hos mig, det skulle vara min gammelmorfar Göte då, så pigg som han är vill jag med vara vid 91års ålder. Han sköter allt själv hemma såsom tvätt, städ, matlagning etc etc. Dessutom så är han mer eller mindre helt blind. Det är vad jag kallar en riktigt krutgubbe det. :)

Dag 19.d
Äh ni fick ju mina dåliga sidor bara för några inlägg sen iom med mina dåliga vanor så ni får håller er med det.

...
Jag skrev ett långt inlägg om SJ och deras förseningar men det orkar jag inte skriva igen så jag nöjer mig med att konstatera att sitta 1½ timme i Bålsta och vänta på ett tåg är inte roligt och dessutom så lär sig dom inte att vintern kommer tillbaka år efter år efter år efter år efter år efter år efter år efter år..........

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback