Dag 1 Presentera dig själv

Dom flesta som läser den här bloggen, dvs ni 7-8 st personer känner ju mig vid det här laget. Men ibland märker jag att det pluppar upp nya läsare så för er så gör jag en liten snabb presentation.

Jelena heter jag, stor tjej enligt maken och har ganska nyligen fyllt 33 år.
Bor i Västerås med min man 
Christian och våran son Lionel som snart blir 10 månader. Jag har även sen innan en son som heter Walter och han är 12 år och bor med sin pappa i Sthlm. Jag har även en "bonusdotter" som heter Emelie, hon blir snart 4 år och bor med sin mamma i Sala.
För närvarande är jag mammaledig och ska vara det fram tills februari/mars nästa år.

Jag tycker att det är jobbigt att presentera sig själv för att det känns antingen som en kontakt kontra plats annons så jag bjuder på lite bilder på mig istället...

Kram på er!

    



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback