2010

Jag har ett inlägg kvar om mina dagar att göra men det sparar jag tills i morgon för att nu tänker jag sammanfatta 2010.

Ett riktigt händelserikt år kan man säga,
Vi gifte oss i januari och i februari kom den lille skitarnas skit. Ja Lionel alltså, den vilda pojken som inte vet hur det är att ta det lugnt.
Alla resor vi har gjort, fram och tillbaka till västkusten, en snabbvisit ner till Öland, Big time släktkalas i Grönsinka med stora monstermyggor som belöning. En tur till Kristinehamn för att hälsa på Göte, en gammelmorfar som man inte ens visste om att man hade.

Mitt svåra val att låta Danza flytta, ett val som jag vet var rätt men som fortfarande känns i hjärtat och gör ont.
Walter stackarn som bröt armen och efter många turer så blev det operation. Älsklingen som opererade knät ännu en (för vilken i ordningen jag inte kommer ihåg) gång.


Jag har säkert glömt massor av vad som har hänt men även om jag vet att 2011 kommer att bli ett bra år så finns det inget som kan slå 2010.
 
Kram och gott nytt år på er!


Kommentarer
Postat av: Dina make!

Ett helt klart svårslaget år. Men man måste sikta på att toppa hela tiden. Smack smack smack som Wikegård så fint säger. Älskar dig, om möjligt mer och mer för varje år som går. Du är mitt allt min underbara hustru! Älskar dig <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback