Ultraljud

Ja det är ju dags för en uppdatering igen.
Var på ultraljud i måndags, allt gick bra men Christian fick inte följa med pga grissjukan. Det här var ju nåt som jag hade sett fram emot att få gå med honom. Speciellt då jag var ensam när jag väntade Walter. Men eftersom vi ska upp och se vad för kön det är så kan vi kolla det tillsammans sen. Jag valde att inte titta på skärmen just då utan vi gör det senare.
Dom positiva nyheterna var att jag är en vecka länge gången än vad vi först trodde. Så nu har snart gjort halva tiden. Hurra Hurra.

Fick i alla fall med lite bilder som ni kan få se.

Annars så var C´s föräldrar här o helgen. Alltid lika kul. Mamma kom en sväng på lördagen men hon hann ju inte ens komma förrän hon frågade när tågen gick. Men det är hon i ett nötskal. :(

Nä det blir ett kort inlägg idag.
Orkar inte skriva mera.

Kram på er!




Kommentarer
Postat av: Madness

Jag sätter iaf mina pengar på att det är en grabb, och så är det med den saken =)



Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback