Boden nästa!

Ja nu är man  hemma efter att vart i Bålsta några dagar.Fixade inte att vara här efter allt som har hänt.
Nu känns det lite bättre, saknar honom fortfarande massor men börjar inse att det inte kommer att bli vi igen.
Är fortfarande mycket besviken på honom att han inte kunde berätta för mig hur det låg till. Sanningen är ju trots allt det viktigaste!

Begravningen av Mommo var i fredags, begravningar är alltid jobbiga men den här var bra, en bra präst som inte malde på en massa utan höll fina tal. En ljus begravning skulle jag vilja säga. Efteråt satt vi hemma hos pappa allihopa och åt mat och pratade och skrattade.
Men sen visste man ju att det här var hennes vilja så det känns bra nu. Kommer alltid att sakna henne trots att det inte var min biologiska farmor.

På lördan var vi hemma hos pappa igen och grillade. Också en trevlig och lugn kväll!

Ja igår hade jag Loella och Richard på besök med, vi åt middag och drack vin, mycket trevligt var det.
Walter var jätteduktig och gjorde rabarberpaj åt alla.

I morgon åker jag upp till Boden så det här blir mitt sista inlägg på ett tag. Är tillbaka den 20e igen!

Så tills dess!
Stor kram på er!

       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback