Rehab

Ja idag var det dags för röntgen på Danza. Allt gick bra, det var inga större skillnader från förra sommaren men hon har uppenbarligen problem. Så nu är hon satt på Metacam och vila och sen är det ett besök hos sjukgymnasten som gäller. Som tur är så går allt detta på hennes försäkring så jag betalar bara självrisken..

Men det var en mycket lugn hund jag hade med mig på vägen hem. Hon gjorde inte många knop. Låg mest och sov i min famn hela vägen hem. Sen däckade vi båda när vi var hemma. Har 3 timmars resväg fram o tillbaka till vetrinären men det är bar för att jag uppskattar dom så mycket och de känner till Danza och hennes problem.. Dessutom får man en kopp kaffe när man kommer dit och det gillar jag.. Yes jag är mutbar jag vet... Men hon är piggare nu, hon ligger och morrar på saker som låter utanför nu haha..

Ja o i morgon ska vi göra en liten visit i Västerås eller visit är det ju inte heller, lär ju bli ett andra hem om jag känner mig sj rätt. Men det är bara trevligt....:)


Nu ska jag äta...

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Ängeln

Skönt att det inte var nåt allvarligt! Hon har ju inte varit lika llaert som innan, så man var ju lite orolig!

Ska bli skönt att få hit er. Även om det bara blir en dag.. Denna gång dvs.. Sen lär det ju bli mer ;)

Tur att jag hunnit klart med allt. Förutom tavlorna då.

Puss puss

2008-12-03 @ 18:03:56
Postat av: Anonym

Nä när hon inte vill kuta som hon brukar göra då vet man att nåt inte står rätt till.... Puss

2008-12-03 @ 18:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback