Tänk...

Men nej, formel 1 kan man inte titta på. Bäst o sätta på en film eller nåt!


Aja, sista dan, i morgon börjar allt igen. Vart en bra helg. Jag och Mia var ute i fredags, hade riktigt roligt. Stod mest o skrattade hela tiden.

Igår var jag på morfars 70 års kalas, det var trevligt. Var tvungen att åka hem rätt tidigt iom att jag hade Danza hemma.
Fick dock reda på saker som man inte hade haft en aning om. Känns konstigt men ok ändå.

Märker hur dåligt jag faktiskt känner min biologiska familj, synd att det är så men det är väl så det är. Ligger inte bara i mitt intresse heller.

Tänk om man kunde backa tillbaka bandet!

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Sindarin

Jobba skönt =P

Postat av: Svetlana

MÄH.. vadå känner din familj dåligt..? tack för den.. =(

2008-08-04 @ 10:30:59
Postat av: Jelena

Det var ju inte dig jag syftade på kära syster ;)

2008-08-04 @ 22:03:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback