1/1-11, dag 26 saker jag saknar..

Åh vilken tråkig rubrik, jag kan lova att det är fler än jag som har 1/1-11 som rubrik. Aja här ska jag skriva om saker som jag saknar, kan inte komma på så här på rak arm att jag faktiskt saknar några saker. Skulle kanske vara min gamla dockvagn jag hade när jag var liten och som mamma kastade i en av alla flyttar, eller mina gamla My little ponys. Inte för att jag skulle leka med dom själv utan för att mina barn skulle få leka med dom sen.
Jag saknar vissa saker som har försvunnit i mina flyttar som vuxen, bland annat två ljusstakar med spegel som jag fick av min mamma en jul, dom försvann när jag tog mitt pick och pack i all hast och flyttade ifrån Katrineholm. Kommer aldrig någonsin få tillbaka dom så jag får bara leva på mina minnen helt enkelt.
Men det är klart, matriella saker är ju värdsliga ting....

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Tack & lov ja har man minnen!:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback