1 år!

Nej men nu var det ju dags att blogga.Jag har varit väldigt slarvig och jag får väl be om ursäkt.
Men det är mycket som har varit. Tyvärr fick jag inte jobbet jag sökte men jag letar vidare och hoppas på det bästa.
Fast det har varit en massa annat som har hänt i stället. Ja lägenheten vet ni om men sen har vi ju firat 1 årig bröllopsdag plus att allas våran lilla skit har fyllt 1 år. På bröllopsdagen var mamma och hennes gubbe barnvakt så att jag och maken kunde gå ut och äta middag. Meningen var att vi skulle gå på bio med men lite brist på kommunikation gjorde att det bara blev middag. Men det var en mycket skönt att bara få komma iväg i några timmar och bara vara vi 2. Lionel hade skött sig exemplariskt hela tiden även om mamma nu lärde honom var kastrullskåpet är.

Sen efter några dagar så var det dags för Lilleman att fylla 1 år. Det firades med att ta sina första steg dagen innan,(på sin systers födelsedag t.o.m)smurfärgad tårta och ett litet kalas med nära och kära. Svärföräldrarna skulle egentligen ha kommit till helgen men tack vara det totalt onödiga snöovädret så vågade dom inte åka. Vilket jag till 100% förstår, dom får helt enkelt komma till den nya lägenheten.

Nu i måndags började även Lionel sin inskolning hos sin nya dagmamma, visst det har bara gått två dagar men han verkar trivas som fisken i vattnet och kryper redan runt och härjar. Känns så otroligt att det har gått så fort alltihopa och att han redan går hos dagmamma.

Nu i helgen kommer de andra ungarna med, sista helgen med hela flocken i den här sketna lägenheten. Nästa gång får alla gott om plats och vi slipper att trängas, åh så jag längtar.


Nej nu är det snart dags för smörgås och sedan sova.

Kram på er!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback