Hjärnskakning igen.

Underbara underbara värme. Äntligen är du här och äntligen börjar det bli lite färg ute. Det märks verkligen att våren/sommaren är här. Alla barn på gården är ute och leker sent in på kvällarna och det luktar grillning överallt.
Bara hoppas att det inte blir nåt bakslag eller att den riktiga sommaren blir kass.
Men det är bara vänta och se.

Här hemma är det som vanligt, eller ja Lionel fick för sig att åka på en hjärnskakning igen. Det hände för en vecka sen när han skulle ställa sig upp under bordet och slog i huvudet. Vi tänkte inte mer på det för han var bara lite ledsen och lekte sen som vanligt. Det var inte förrens efter han sovit middag och vi skulle ut och leka som jag märkte att han var lite konstig, han tappade balansen hela tiden och var allmänt snurrig. Efter en stund började han att kräkas och då ringde jag 11.77 och dom sa åt mig att åka in till akuten på en gång. Väl där inne fick vi superbra hjälp. Vi fick stanna kvar över natten för observation och dagen efter så fick vi åka hem. Han repade sig väldigt fort den här gången så vi antar att det var en mycket liten variant.
Men nu är han lika "asig" som vanligt, han fick dock lite feber i torsdags och var lite hängig men det börjar gå över.

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Sofia, Devins & Daisys mamma

Visste inte att du har blogg :) David är döv som mig, vi är inte hörselskadada, vi är döva. Men Devin och Daisy är hörande. :) Kram

Postat av: Sofia, Devins & Daisys mamma

Hihi, det gör inget. Hörselskadad är de som använder hörappart och kan prata, när de inte har hörappart så är de döv. Jag använder inte hörapparter och jag kan inte prata så jag är döv :) Kramar

2011-05-11 @ 18:06:38
URL: http://mujerguapa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback