Mammaligan

Mitt huvud yrslar så ni får ursäkta om jag svammlar mer än vanligt. Är i alla fall söndag och vi var och lämnade Emelie idag. Tyvärr så kom inte Walter, men han kommer i morgon i stället så det blir bra.
Men det har varit en helg med full fart. I fredags så tog jag med Emelie till Djäkneberget för att träffa "Mammaligan" Alla mammor var dock inte med utan vi var bara 4 st med stora och små barn. Men oj vad barnen lekte. ( Dom stora alltså) I nästan 5 timmar så sprang dom omkring i lekparken och härjade. Men dom hade verkligen roligt så jag kommer att sno med henne flera ggr så hon kan ha lite kompisar här..

Sen på lördagen var det städning och sen på kvällen blev det tacos och spelkväll med Anna och Danne, alltid trevligt som vanligt.

Nu är det söndag och vi var och lämnade Emelie tidigare på dan och nu ligger vi bara i soffan och slappar. Lionel sover sen en stund tillbaka. Har ju fått in en sådan bra rutin på honom. Han somnar helt av sig själv i sin egen säng runt 20 tiden varje kväll och sen sover han till 12-1 på natten för att äta i ca 10 min.. Mycket bra tycker jag. Och han har varit på så gott humör den senaste veckan. Troligtvis så är det koliken som är på väg bort. Jag försöker att undvika mjölkprodukter så gott det går med.. Men nu kan han ligga och dona på golvet en bra stund innan han blir arg..
Men ska ändå gå på läkarbesöket nu på onsdag..

Nej nu ska jag lägga mig och vila lite..

Kram på er..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback