Namesday

Grattis mig själv på namnsdagen :) Ja det är ju Viktoria idag...
Idag har i alla fall jag vart hemma själv med Emelie och Lionel när min älskade make var och arbetade. Fasade lite hur det skulle gå då Lionel har en tendens att skrika så fort han måste ligga själv och ha Emelie som behöver sin uppmärksamhet med. Men det gick faktiskt över förväntan bra idag, dels för att Lionel har sovit en del på fm och dels för att jag tog med mig ungar och hund på en liten promenad. Var ett litet eldprov att lyckas få ut alla men det gick bra det med. Vi gick bort till en lekpark så att Emelie kunde få leka lite och det var mycket uppskattat som alltid. Var väl ute ca en timme i det fina vårvädret och nästa gång om det är fint väder så är vi ute längre. Nu vet jag att det funkar att komma ut själv med alla :).

Sen senare på eftermiddagen kom hjärtat hem med jättestora bullar som vi fikade med och på kvällen kom Walter. Så nu är äntligen hela familjen samlad. :) Just som jag vill ha det..

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback